Mera leksaker

För ett bra tag sen sydde jag mjuka klossar till en kompis dotter i present. de blev tydligen omtyckta och mycket lekta med. Jag sydde givetvis en uppsättning till vårt framtida barn också och det är faktiskt en väldigt rolig leksak - enligt sonen och enligt alla de barn som vart här på besök också.

De är mjuka att ta i och är lätta att greppa, rulla eller kasta och alla har en egen egenskap - någon plingar, en rasslar, någon prasslar och en är tung...
Nu har jag sytt en uppsättning till - är du sugen på att köpa dem så lämna gärna ett meddelande här till mig så tar jag kontakt!

Dessa är 10 x 10 x 10 ca och det finns en gul, en blå, en röd, en grön och en rosa kloss. De passar barn från 6 månader och uppåt. Jag tänker mig 200:- för alla fem plus frakt.



Välkommen att lämna en kommentar - då skulle jag bli glad! <3

Kommentarer
Postat av: Maria F

Så fina! Jag älskar de fina burkarna i förra inlägget också. Kram!

2012-02-25 @ 13:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0