Vilken fin dag det blev!

Igår köpte jag en "dra-maten" på IKEA och den var guld värd idag när jag skulle kånka alla pryttlat över till Majorna från Mölndal...

Det gick fint, med Älskade Makens hjälp! Tack sötaste!

Väl på plats fick jag låna ett bord av vännen, tack för det J! Och när första halvtimmen gått hade jag sålt för 20:-...
Jag hade stenhård konkurens av ett par killar med roliga oumbärliga vintage-fynd...
Men, jag fick sålt några av mina 'Bokmärken' - konstigt nog till två tonårskillar som inte kände varandra... som tyckte de var "snygga" - haha! och så till en god vän som faktiskt behövde ett - tack John!

Mina små sydda börsar/sminkväskor gick åt och även de iPhonefodral som jag sytt men inte plåtat... Men det kommer bli fler sånna helt klart! Halsdukarna var många framme och klappade på men ingen köpte - det var inte riktigt säsong för ulligt och stickat...

Lite annat gick åt också så klart, sällan till det satta priset - men men...

Jag stod med näsan i solen i hela 3 timmar och är lite lätt rödmosig nu men det var en riktigt fin dag, jag tror att en hel del bra, roliga, smarta och behövliga saker har bytt händer idag och det är häftigt när en hel stadsdel lever upp och alla är glada och vi gör en insats för miljö och samvaro. Jag hoppas att det blir ett återkommande event såklart för Loppis kan jag aldrig få nog av.

Jag ska ta och visa mina fynd också nån dag snart. Jag var ju i Bryssel förra helgen och förutom goda öl och god mat så handlades det bara second hand. Vi gjorde några småfynd idag också och det kommer bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0