Mjukt och ulligt!

Maskade av en halsduk till min sambo i samma nyans som mössan jag stickade för några veckor sen. Han ville INTE ha några fransar på sin - smart tycker jag, för de där fransarna fastnar hela tiden i dragkedjan på jackan... fast jag tycker de är snygga!

Jag tror det gick 3½ nystan av Drops uppgarn till den här halsduken - men den är bred och lång - så den går att vira och knyta och riktigt gosa ner sig i! Hoppas han hinner använda den lite innan våren kommer!



När mina tjejkompisar var här och fikade i söndags bestämde vi oss för att starta en liten "syjunta" tillsammans... man kan pyssla, sticka, virka, sy eller bara fika om man har lust... :-D

Vi ska börja träffas på tisdag - det ska bli kul... :-D
Vet inte om jag ska sy, sticka elller göra något annat? Vi får se vad det blir...
Självklart kommer det rapporteras här på bloggen vad som skapades!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0