Mera stickat!

Igår var jag ledig halva dagen så jag passade på att besöka min farmor på ålderdomshemmet. Men först var jag hem en sväng och hämtade mina stickor och garnet jag köpte häromdagen. Jag hann sticka upp till partiet där man börjar ta ihop mössan när jag var hos farmor...

Älskling tyckte nog om färgen men han gillar mössor som är lite längre i själva luvan så den hänger ner lite baktill...
Så det får bli en sån nästa gång... :-D Fast i svart!

Jag hittade också en ny loppis som jag besökte en god stund - men de bilderna får ni vänta på en stund...


Kommentarer
Postat av: Mindy

Så kul att stika sina egna mössor..kul med lita pyssel..

2009-01-10 @ 20:30:08
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0