Regnskyddsförvaring

Jag har köpt ett regnskydd till vagnen på Ullared och då får man inget "fodral" till som man får om man köper originalmodellens egna regnskydd. Men det smarta med det här regnskyddet är ju att vi kan ha det både till sulkyn och till den vanliga vagnen... och idag fick jag tid till att sy ett eget fodral till regnskyddet - tänkte först sy det i ett regntåligt material men det blev så konstigt så det fick bli i ett bomullstyg som tidigare varit ett örngott.

Det blev inte 100% jämnt och knapparna borde suttit tätare om det skulle kunna sitta på sidan av handtaget som tanken var från början. Men det passade ganska bra att hänga på det gummerade handtaget också och det kändes inte som att det var i vägen. Nu vet jag var jag har det och det är snyggt undanstoppar när det inte används...



Enkelt och lättillgängligt när det börjar regna och smidigt att flytta över till den andra vagnen om det behövs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0