Bra-att-ha-saker

Idag tog sonen en långlur i vagnen lagom till den lokala secondhandbutiken hade öppnat. Så jag hade möjlighet att göra massa fina fynd idag.
Bland annat hittade jag tre stycken plastbackar med lock på från hammarplast för 20:- styck... Perfekt för förvaring av garn och tyg och leksaker eller urvuxna bebiskläder...

Det låg två stycken tuffa tennisraketar från Tretorn på en hylla och först tänkte jag att den kanske kunde bli snygg att ha i trädgården med nån klätterväxt på...
Men jag valde mellan en sliten och en som såg nästan ny ut och det var den fina som följde med hem. Jag lagade fast dekorationsbanden med lite lim och hängde upp det på väggen... Inte helt långt ifrån en annan detalj som har anknytning till Tretorn...




Jag fastnade också för den här lilla hunden i mocka. Den ser lite ut Droopy och är nog i det närmaste outslitlig som leksak också... Fast just nu får den ingå i vår djursamling... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0