Tivoli!

Sen jag läste ett upprop på Underbara Claras blogg om att rädda serietidningen Tivoli så har jag funderat på en stödprenumeration - för den goda sakens skull...
Men jag har ju inga barn än...

Nu dök det åter upp en tanke när brorsdottern fyller 5 i nästa vecka! Så nu har jag skaffat en prenumeration till henne i present!



Tivoli är den enda svenska serietidning som är fri från både produktplacering och reklam. De försöker kämpa emot Egmont förlag som äger alla andra svenska tidningar för barn. Tidningen är dessutom fri från könsstereotyper som rosa prinsessor och manliga hjältar.

Skaffa en prenumeration du också kanske?

Tänk på att en serietidning blir ju aldrig gammal - den funkar nu och sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0