Pynta med tapet

Jag använder gärna tapet när jag dukar till fest. Och då vi "firar" vår bröllopsdag med att ha kräftskiva så ville jag återanvända våra färger från bröllopet. Turkos och limegrön - två pigga och roliga färger.

Den här gången blev det en turkos blommig tapet och gröna lyktor och murgröna och dillkronor från landet.



Precis som förra året strösslade jag med paljetter i form av röra hummrar eller kräftor om man vill. Jag är inte mycket för hattar och haklappar så hoppar jag gärna över det. Däremot gillar jag att kunna sitta ute så vi var väderberoende och det såg länge lite tvivelaktigt ut - men det var varmt och lite mulet men inget regn...


Vår granne har många fårskinn och en renfäll som vi bäddade med på stolarna så sitter man varmt och mjukt och med filtar och plädar till alla så finns det ingen anledning att gå in för att det blir lite kallt...

Vi hade tur med vädret - det var faktiskt bara en som ville ha mössa i år :-D
Ruggigt trevligt att träffa goda vänner och mysa med mängder med god mat och dryck!
Tack för en trevlig afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0