Mera fynd!

Jag försöker ju röra mig i vår lokala secondhandbutik åtminstone en gång i veckan - och visst hittar jag saker. För det mesta nån liten pryl eller nåt plagg. För nästan inga pengar alls får man trevliga saker eller käcka nyttoprylar för under halva priset.

Jag samlar ju på halsband i plast och måste nästan köpa dem jag ser - de kostar ju oftast inte många kronor och jag vill ha ett i varje färg... :-D

Så häromveckan hittade jag det här röda och det fick såklart följa med hem. Och nu visar med det med den här bärplockaren. Det finns nya moderna bärplockare i plast i alla större mataffärer. Men jag ville ha ett gediget i metall - detta gröna är lite rostigt här och där men känns mer genuint och för 15:- fick det följa med mig hem...
Nästa år hoppas jag på mycket blåbär och kanske lite lingon med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0