Myskissen

Eftersom jag är allergisk kommer vi nog inte kunna skaffa oss en egen katt men det gör inte så himla mycket tycker jag. För sen nåt år tillbaka har vi ju Snobben - grannens katt. Han har enligt historen varit en hittekatt som tidigare vart mycket skygg och rädd för människor. Nu har han många som han kan få kärlek av och han försöker gå lite in och ut som han vill hos oss alla. Jag vet att han gillar att sitta på vår förstubro - där har han bra koll på alla som kommer och går till vår fastighet men även på dem som bara passerar.



När man kommer hem från jobbet eller från nån annan utflykt kommer han gärna springandes och jamar för man måste ge honom lite kel...

Är man ute på tomten och grejar så kommer han gärna och vill se vad man håller på med...
Det är faktiskt väldigt lagom dos med katt och inget jag skulle vilja vara utan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0