Galet coola tapeter!

Midbec lanserar en kollektion tapeter av en Londonbaserad designer - MISS PRINT heter företaget och deras retrolook är bara så underbar!



Tyvärr är det papperstapeter vilket jag inte är så duktig på att sätta upp - men man blir glad och sugen på att ha papiljotter i håret och baka sockerkaka med förkläde på magen eller dricka cocktails i flärdfulla rum när man ser dem... Åh vad jag önskar att jag levde på 50-talet!



Jag älskar färgerna, jag älskar mönstren och jag älskar alla dessa 50-tals ting som har både form och funktion och hållbarhet!
Undra var jag ska kunna få möjlighet att sätta upp nån av dessa nånstans?



Kommentarer
Postat av: Eva

De här är ju jättetrevliga. Hm.. vad skulle man kunna göra med dem?

2011-05-10 @ 08:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0