En liten tur i stan...

Idag på eftermiddagen tog vi en sväng i stan - Ebbe & Haldis, Magasin 11 och Grandpa är fina butiker i området kring Magasinsgatan som jag gärna besöker när jag har vägarna förbi.
Grandpa säljer mest killkläder men några finfina tjejgrejer hittar man ibland också!

Idag fick jag syn på dessa grymt söta grågröna Träskorna från Swedish Hasbeens och dem blev jag väldigt sugen på.


Fast jag vet att jag förmodligen inte skulle använda dem så mycket så jag får nog nöja mig med att beundra dem på avstånd...

På Grandpa fanns också en del "skolplanscher" med tuffa motiv. Synd bara att dessa inte var så färgglada - för det tycker jag nog att de bör vara om jag skulle investera i en sån.


Jag tyckte dock att motivet var roligt... 500:- var priset och ja, det var inte något fynd direkt...
Någon var defekt också i nåt hörne och jag kom direkt att tänka på den plansch som vi hittade i en snödriva i Sandarna i vintras! Den hänger i källaren men det är kanske dax att damma av den och se om den går att rädda...
Ska absolut ta en bild på den och visa här iaf!

Ingen som sett nån skolplansch billigt nånstans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0