Kul att få se hur det blev!

I vinter har jag haft besök av ett par glada tjejer på jobbet. De jobbar på hotellet som ligger i vår lilla håla och deras ambition var att piffa upp lite i sitt lunchrum som ligger under marken.

I veckan fick jag möjlighet att komma och titta på hur det blev då jag var på en liten utbildning i deras lokaler. Jag presenterade mig i receptionen och blev guidad till en av tjejerna som hade målat...

När de beskrev väggen de skulle måla för mig kunde jag inte för min vildaste fantasi föreställa mig hur det skulle bli - men det blev jättefräckt!

De köpte åtta olika kulörer på 1-litersburkar av mig. de har numrerat upp tegelstenarna och målat dem i ett mönster som de planerat från början.



De hade flera planer för hur de skulle fortsätta gära sitt lunchrum trivsamt och det kommer bli kanonfint när det är klart där. Jag är väldigt glad över att jag fick komma ner och titta - det blev verkligen ett lekfullt blickfång - med så enkla medel!

Väldigt roligt också att få komma ut och se hur kunderna använder våra produkter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0