En gammaldags nyttopryl

Vi har samlat på oss några brickor under åren. Några i trä, några i plast och en i metall... De står oftast lutade på köksbänken men de har en tendens att glida ner och ta för mycket plats...

Så jag har klurat lite på ett gammaldags brickband. Nu när jag var på lokala sedondhandbutiken i lördags hittade jag det här fina våriga brickbandet med gula tulpaner. För 10:- fick jag möjlighet att flytta bort mina brickor och en liten prydnad på väggen istället...



Finns det några nya att köpa eller är det bara secondhand man ser dem nuförtiden? Jag letade på Internet och hittade mönster på hur man väver brickband men inga nya att köpa...
Jag tycker det blev en fin färgklick där på väggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0