Nya fynd

Jag har setts cykla genom grannskapet med många knasiga saker på styret och i cykelkorgen den här våren. En stor gigantisk gryta, stolar, tavlor och massa annat. Det har blivit en grej att besöka vår lokala secondhand varje vecka.

Nyligen hittade jag ett lite bord i metall som kändes perfekt till trädgården. Den klargula färgen står sig fint till det gröna runt omkring! Bordet har bara ett "ben" som är spetsigt och är nog ämnat att stickas ner i marken där det passar...
Om jag inte minns fel så fanns det på IKEA för några år sen. Nu blev det mitt för 20:-



Mina finaste efterrättsskålar är pertolgröna och av tunt tunt glas - jag är rädd att de ska gå sönder men hittentills har de klarat både efterrätt och diskmaskin.

Goda bär från våra egna plantor med lite fet grädde på - det är sommarsmaker som inte är att leka med!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 03:51:45
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0