Kameran till hands...

Jag har alltid min lilla pocketkamera med mig i handväskan - för då och då kommer det ett 'kodak-moment' som man annars riskerar att missa! De flesta mobiler har ju bra kameror nuförtiden men det är svårare att få till en riktigt bra bild tycker jag...



Det regnade "katter och hundar" igår och det är ganska varmt i vattnet redan tror jag. Därav den härliga dimma och ånga som kom över forsen nerför Kvarnbyfallet imorse. Normalt sett susar jag ner på cykeln via backen som är på höger sida om fallet härifrån men idag stannade jag mitt i backen och tog mig ut på dennna lilla bro som korsar...



Ville bara dela med mig av dessa underbara vyer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0