Fina fynd!

Mina veckorundor på second handbutiken i vår lilla håla ger resultat. Alla saker jag fyndar visar jag inte här men de här prylarna vill jag visa upp.



Vem kan motstå en knallorange bollfrans i en påse? Inte jag! Och kostar den bara 5:- så måste jag bara ha den...
Vem vet, kanske blir det några fina kuddar - eller en gullig detalj på en väska eller ett mobilfodral eller tja, kanske alla de där sakerna. Det var nämligen 4 meter bollfrans i påsen! Toppen tycker jag!

På Secondhandbutiken har de ett stort bord där de placerar böcker som de vill uppmärksamma. Jag har faktiskt hittat en hel del fina exemplar av alla möjliga typer av böcker och den här gången var inget undantag...



Den här dagens bokfynd var två bilderböcker av Carl Larsson. Inlagan var så härlig så det kanske var mest den jag föll för. Priset var inte så farligt, 25:- styck och båda två var i okej skick.
Det känns ändå som en del av vårt kulturarv och jag kan säkerligen hämta inspiration från dem på något sätt...
Det kändes härligt att bara bläddra i dem - de var så fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0