Ny kamera!

Sommaren har tagit fart på allvar och halva är nästan passerad... Vi har inte gjort något speciellt men några småroliga saker har vi planerat framöver...
Vi fick 2 stycken fina presentkort på upplevelser när vi gifte oss och snart ska vi nyttja dem...

Men det som är extra roligt den här veckan är att jag fått en ny kamera! maken vet att jag vill utvecklas inom fotograferande och ja, hans löneförhöjning här i år gick åt att införliva min dröm om en fin kamera!



Den kom i går och jag håller förfullt på att försöka lära mig hur den funkar...

Igår fick jag inte över bilderna men idag lyckades jag rätt så bra...

Här kommer en kavalkad på vackra blommor som jag fotat i dag!



Slutligen en liten bild på de goda sommarbären som vi skördar i trädgården. Jag skänker mina grannar tacksamhet som är så entusiastiska odlare! Det ger oss så rika smaksensationer och det är en lyx att få ta några steg ut i trädgården och plocka bär och örter och grönsaker! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0