Våriga väggblommor

Våren - både förhatlig och förbryllande...
Ena sekunden dimmig värme eller strålande sol och andra sekunden ihärdigt ösregn och snålblåst, kyla och mörker...

För att känna sig helt trygg med att ha blommor omkring sig så kan man pigga upp sig med en vårig tapet...
Det har kommit många fina kollektioner nu med blommor och ljuvliga färger: Boråstapeter kom nyligen med kollektionen LACE, en tuff men romantisk kollektion med både blommor och spetsar. Jag gillar den!

Duro lanserar den snygga och roliga kollektionen Galleri med många lite nyskapande tapetmönster som flirtar med det klassiska i både färger och mönster. Själv blev jag helt begeistrad i en tapet som ska upp hemma i vardagsrummet. Rullarna ligger och väntar men jag hade visst inte alla andra grejor hemma :-(
De har ännu inte släppt några pressbilder så ni får snällt vänta tills vi får upp den på plats...



Jag kan dock visa er en bild från butiken - vår stora vägg i entrén fick lite nya 'kläder' nyligen och så här fint blev det. Kollegan har tapeterat med Midbec Boutique med röda blommor och min loppisfyndade tidskifthylla med glasbord fick en matchande röd kulör som kommer från ett samarbete med en viss godisfabrikant och kulören heter Malaco Red! Visst blev det fint?!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

hej,

Snälla jag har försökt att hitta denna fina tapet men misslyckas. Jag söker på Midbec Boutique men hittar inte dessa röda blommor. Snälla kan du hjälpa mig. Vart kan jag hitta denna tapet??



2012-01-01 @ 13:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0