Presenter till några små...

En vän har en nyfådd son och jag har sen ett tag planerat en liten "välkomst-gåva" - men den ursprungliga idén blev det pannkaka av... och jag har värkt omkring med tanken några veckor och efter att ha hittat den här inspirerande finska sidan blev jag övertygad om att det var en t-shirt med en applikation jag skulle göra...



Storebror får en egen tischa med trycket 'stolt storebror' och lillens "namn" klippte jag till en snajdig applikation...
En "napphållare" fick gå med i lilla paketet. Om napp inte nyttjas så funkar den bra att hålla fast en favoritsak på vagnen eller så...



Hoppas att storlekarna passar någorlunda - vitt är ju inte så praktiskt men jag hade tänkt att använda textilfärger och då är ju vitt den bästa basen...

Det blir nog fler plagg med text på om det fungerar med tvätt och sånt - det här får jag ju prova själv och höra med mamman om det funkar...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Och de var så fina!

2011-04-06 @ 23:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0