Nytt från Sandbergs

I Sverige har vi fantastiskt fina tapetmakare och duktiga designers. Ett av mina favoritföretag som gör både tyger och tapeter är Sandbergs. De är verkligen duktiga och deras nya barnkarta är inget undandtag. Jag har inga egna barn ännu men dessa tapeter vill jag sätta upp allihop ändå!

Kollektionen heter 'Engla & Elliot' och kommer i sommar men jag fick lov att ta några bilder ur den redan nu...

Cirkus verkar vara ett tema som är ganska stort i år. Jag har sett det på Lagerhaus, det kommer snart en cirkusutställning på Mölndals museum (som är helt gratis) och det återspeglas också en del i den här tapetkartan...

Fina mönster, fina fäger och ljuvliga tyger...



Min favorit var nog ändå den med alfabetet och symboler som ska passa ihop. Milda kulörer och roliga små bilder med gammaldags stuk skulle mycket väl kunna passa in i vårt sovrum. Jag får be maken spana på kollektionskartan sen när den kommer till butiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0