Dagens fynd!

Egentligen skulle jag träffat en gammal klasskompis och haft en liten försommarpicnic idag - men det ville sig inte - hennes dotter hade blivit sjuk så de fick bli hemma. Jag var redan i stan så jag tog mig en tur bland mina favorit-secondhandbutiker... Först ut Emmaus på Hisingen - där köpte jag lite böcker och en käck solhatt och sen drog jag vidare in mot stan och kollade inte Pop Boutiqe, Miss Ragtime och Ebbe & Haldis - tyvärr utan att hitta något bra. På vägen hem passerar jag en loppis längs med Mölndalsvägen i nån slags frikyrklig regi - där hittade jag ett sött litet minisyskrin i finaste färgern  - orange!


Den blir perfekt ihop med andra orange och svarta saker på våra bänkar lägst bak i vardagsrummet där jag har mitt pyssel!
Hattaskarna minns ni kanske från en annan sommar! De är lika fina än!

Kommentarer
Postat av: Anna

härliga färger :) jag var oxå på några loppisar idag men hittade inget tyvärr.

2011-04-29 @ 23:09:09
URL: http://virkastickasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0