Cykelrummet

Jag målade golvet i cykelrummet en andra strykning efter 3 timmars torktid och andra gången rullade jag ut färgen, det gick lite snabbare. Sen stängde jag dörren och lät det torka över natten.
Resultatet blev så himla bra. Jag är riktigt stolt. Inte bara att färgen blev snygg och jämt fördelad - hela rummet fick ett lyft. Vad som förut vart en trist rörigt rum med mängder med grus och löv på golvet känns snyggt och prydligt.



När golvet nu är snyggare och jämnare kommer det vara lättare att städa och hålla rent. Visst kommer det fortfarande att blåsa in löv och grus kommer in med skor och cyklar. Men det blev prydligt och en snyggare helhet! Jag är mer än nöjd. Arbetsinsatsen tog inte ens 3 timmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0