Välkommen hösten!

Dax att blogga lite om mode här tycker jag... Jag bara måste visa två av mina secondhand klädfynd från i fredags... Jag har haft det lite motigt och tyckte jag behövde köpa mig lite lycka och vad kunde vara bättre än att försöka hitta något passade att ha på sig i höst. Förra hösten köpte jag en fin turkos kappa på postorder som var för liten och fick åka tillbaka. Den gick på 800:- har jag för mig. Köpstopp gäller fortfarande men jag hittade faktiskt en urtjusig corallorange höstjacka a' la 60-tal med rundad krage och fina fickor. Dock saknades det en knapp på fickan och sömen var lite trasig. 440:- fick jag ge för den - men sköter jag om den så kan den nog ge mig pengarna tillbaka om jag väljer att sälja den nån gång... :-D

Jag hittade också en bedårande minikavaj eller en bolerojacka om man så vill. Med en yttepytte puffärm och en stor knapp mitt fram! Jag älskarn!



Nu längtar jag bara efter nästa fest då jag kan få tillfälle att bära bolerojackan och de svarta finbyxorna jag köpte till (som bara måste läggas upp först :-))

Var e festen?


Kommentarer
Postat av: Pelin

Ååååh vilka snygga kläder! Den svarta var ju klockren!

2010-09-23 @ 20:31:25
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0