Dagens loppisfynd!

Onsdag varje vecka är det loppis i Mölndal... men det är tyvärr bara varannan onsdag jag kan gå dit, för då är jag tidigt iväg från jobbet. Oftast hittar jag nåt litet - ibland blir det mer...
Det första jag såg var en gammal hushållsvåg... den såg ut att inte fungera så jag lämnade den därhän och gick vidare för att kika på annat...

Hittade en bok för en 5:- och ngåra fina dragkedjor till lagoma priser... ett skärp och en skarf... sen på väg mot utgången såg jag att vågen stod kvar... och det fanns en spärr på sidan som höll fast vågskålen så när jag släpte på den verkade den funka... så jag tog den resolut under armen och bar den till kassan...

Så fick det bli...


Kommentarer
Postat av: Marie (mamma)

Jättefint, ja.

2010-10-21 @ 18:32:51
Postat av: stitchordie

Jag har också en sådan våg i vårt köksfönster. Vilken bra idé att ställa blomman på, det blev fint!

2010-11-30 @ 08:51:22
URL: http://stitchordie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0