Utmaningen!

Jenni har utmanat mig och jag får ta mig en liten stund att fundera över mina fyra saker...

Här kommer svaren!

4 tv-program som kollar på för det mesta - "Halv 8 hos mig", "The Good wife", "Morden i Midsummer" och "Antikrundan"

4 saker jag gjort idag - korrigerat ett tråkigt dokument, packat upp lite tapeter, druckit kaffe och bestämt mig för att virka på symötet ikväll.

4 saker jag längtar efter - 1:a advent, fint ljus att fota i, fina secondhandfynd, barn

4 saker på önskelistan - en systemkamera, snygga vinterkängor, gröna fingrar, att ha mer tid att pyssla!

4 things I hate - sega långsamma jobbdagar, bekymmer, att vänta och vänta och vänta, ihållande regn

4 personer som jag i min tur utmanar - Elin, Snitsatstickat, Sara och Jeanette.




Kommentarer
Postat av: Jenni

:)

2010-11-16 @ 17:43:15
URL: http://jenniahlgren.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0