Lite skadad...

Har varit hos en doktor med min högerarm och igår var jag hos en rehabterapeut...
Sticka är tydligen inte så bra om man är stel och har inflamerade muskler...
Och jo, det har jag märkt - men sticka är så kulså jag gjort det ändå...

Men nu får jag nog hejda mig lite...

Inte vila, för det var inte bra, men pyssla och handarbeta med hela armen, hela handen... :-D
Så jag får hitta på något annat ett tag...

Har iofs massa fina idéer som ska omsättas så det ska nog inte gå någon nöd på mig...

Idag snöar det och jag har hittat ett litet fotoprogram på min iPhone som gör att allt ser ut att vara i miniatyr...
Tog en bild på husen nedanför vårt när jag slängde in en tvätt...

Visst ser det gulligt ut? Snön har inte lagt sig men den yr fortfarande omkring...


Kommentarer
Postat av: pixi

Var rädd om dej!Kram =)

2010-11-09 @ 11:06:13
URL: http://meandpixi.blogspot.com
Postat av: Hemlis-vän

Du har snart paket på kommande, hoppas de pigga upp. Hälsar din förhoppningsvis ännu så hemlige bytes kompis

2010-11-09 @ 14:58:11
Postat av: Jenni

Jag har utmanat dig på min blogg!

Hoppas du antar den.

Kram och krya på dig!

2010-11-11 @ 20:20:49
URL: http://jenniahlgren.blogspot.com/
Postat av: •lotta på solrum•

hej och tack för kommentaren på min blogg.

ser på bilden att jo, vi bor inte långt från varandra!

hoppas armen är bättre!



lotta

2010-11-18 @ 09:09:17
URL: http://solrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0