Fint fredagsnöje...

Jag letade efter ett par snygga vinterkängor igår men jag fann inga. De ska helst vara i skinn, trots att det inte är så miljövänligt, så är det slitstarkt och syggt och hållbart i många år. Att köpa vinterskor eller vinterstövlar är oftast något som man helst vill slippa göra varje år. Men köoer man något billigt så får man oftast ge sig ut och leta året efter igen...

Fodrade boots hittade jag förra året och igår som var fredag ägnade jag en del av kvällen åt att putsa dem. Jag tror nog att det var ganska länge sen gemene man ägde don för att ta hand om sina skor...

Jag hittade ett par av makens skor också i garderoben som behövde sig en omgång...

det blev lite skillnad!



FÖRE



EFTER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0