Megaloppis i Majorna på söndag!

På söndag blir hela stadsdelen Majorna en loppis i Göteborg och en kompis till mig som driver ett kafe där har bokat en stor gräsmatta utanför Sjöfartsmuseet där hon bjudit in mig att sälja grejer... Dels lite sånt jag vill bli av med - har nästan packat en IKEA-kasse full med skor, handväskor, IKEAgrejer som inte använts och lite sånt som vi köpte in till bröllopet som inte gick åt eller har nåt användningsområde nu...

Dels tänkte jag försöka sälja lite nytillverkade saker som jag sytt och stickat och pysslat...

OM du har vägarna förbi så kika efter mig och mina saker! Regnar det så ställer jag in för det är inte kul att försöka sälja nåt i ösregn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0