semesterplaner



Nu ska jag snart ge mig ut på 'Årets resa' - vi åker först till Blue Beach resort söder om Hua Hin några nätter och möter upp familjen där. Sen har mamma hyrt ett hus i själva Hua Hin där vi ska bo en vecka tillsammans och hålla sams :-D (mamma och hennes man, mina två yngre systrar, en bror + sambo och dotter och jag och min man!)
Efter det sticker jag och maken iväg själva ett tag, det lutar åt Koh Samet, för drygt 1 veckas egenmys för att sen avsluta resan med puls, shopping och storstadsbrus i Bangkok.

Det börjar bli dags att planera vilka handarbeten som ska få åka med på resan, eventuellt införskaffa en virknål i trä för några metallvarianter får nog inte stiga ombord på planet.
Jag har hittat några garnbutiker i Bangkok men det verkar vara ungefär samma priser som hemma - men de måste ju helt klart besökas!

Jag planerar också att köpa pärlor och smycketillbehör för att att kunna göra mer smycken själv. Kanske hittar jag nån fin present till min hemliskompis?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0