Sista rycket...

Nog för att hjärnan redan gått på semester men jag måste ändå jobba de sista dagarna... I morse var jag så trött på att sopa av bilen och slira omkring i dåligt skottade vägbanor, ishala hjulspår och parkera på oskottade parkeringar... Så jag tog en promenad istället...

Det har ju kommit en hel del snö under det senaste dygnet och det gör det hela ännu lite mer underbart att åka iväg snart... 

 


Jag stickade klart de ljusblå angora-minvantarna igår och postar dem förhoppningsvis till sin nya ägare imorgon... Dock ingen Dozandesign-lapp i dessa, den skulle bara skava...
Hoppas de kan användas några dagar iaf - jag vill ju inte göra det allt för stora heller :-D
En enkel I-cord ska hålla dem på plats i overallen... 



Har börjat sticka på en grå "candleflame" till mig själv men den får nog bli hemma...
Jag checkar in här innan jag åker på fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0