God helg!

Tyvärr har inte min blogg fått den uppmärksamhet den förtjänar det senaste. Det innebär ju inte att jag inte har saker för mig utan tvärtom...
Det är fullt upp med allt möjligt...

Nu är det några dagar julledig och det är skönt att bara vara... njuta av ledighet och njuta av det fantastiska vädret - det är kallt och soligt - vad mer kan man begära av vintern?

Julafton tillbringades hemma hos min bror i år - med en stor svullstig 'Disneygran' med 100-tals paket under kändes det som!



Jag fick en fin stickbok 'Stickat i ekologisk ull'  och ett presentkort på Strikk bland annat och sen en del matnyttiga saker som jag önskat mig!

Nu har jag ändå bestämt mig för att göra en liten bloggpaus. dels därför att min arm fortfarande inte är helt bra och dels för att andra saker kräver min uppmärksamhet...

God fortsättning och ett gott slut på er!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Men ååååhhhhh hur ska jag klara mig utan din blogg?

Hoppas ni haft en fin jul i alla fall och att din arm mår bättre snart igen.

Stor kram från oss till er

2010-12-25 @ 19:45:44
URL: http://jenniahlgren.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0