Vardag igen...

Tja, det behövdes inte många dagar på jobbet för att inse att vardagen är här igen...
Jag hade tur och fick mjukstarta med långhelg och vi har som ni kan läsa i inlägget innan här haft en jätteskön helg med mängder med kultur...

Nu ska jag förbereda en smet för att göra squashplättar med fetaost och satziki och medans smeten sväller ska jag ta en eftermiddagspromenad och gå förbi en stor öde trädgård och se om det finns några plommon och äpplen där som jag kan palla :-D

Bjuder på en bild från igår...



En av våra grannar har riktigt gröna fingrar och det finns säkert 10 stora tomatplantor med mängder med tomater i olika storlekar och fäger och det är bara att ta... :-D

Jag ska nog hitta på något gott att laga med färska tomater...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0