Man tackar...

Dax att uppdatera lite igen?! Ja, jo... det stickas lite och pysslas och grejas - men jag är också trött och höstrusket tränger sig på. Sommaren rusade förbi och bröllopet var kulmen på det hela.
Vi borde verkligen satsa på att få till lite tackkort och framkalla bilder och sätta ihop vår gästbok med foton och hälsningar... Men jag har ingen riktigt lust...

Nu tänkte jag passa tacka för att jag får visa en bild på en härligt liten unge som har på sig en klänning som jag sytt. Det var lilla Saga som fyllde 1 år i juli som fick en klänning av ett örngott i härligt turkost. 

Nu har hennes mamma skickat över en bild på den lilla sötnosen! Man såg inte så mycket av klänningen på just den här bilden men man förtrollas av hennes charmiga leende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0