Happy Halloween

Vi har två krukor som står utanför entrén på jobbet. De har innehållit penséer under sommaren men nu har de bara haft grästyvor och murgröna länge länge... Varje vecka tänker jag att jag ska piffa till de där bedrövliga krukorna...
Och så äntligen fann jag inspirationen...



Precis när jag kom hem från jobbet såg jag en hel hög med läskiga små figurer som var ute med korgar och burkar för att samla ihop snask så jag fick länsa skåpen...
I utbyte mot ett halvkilo stenhårda fruktkolor fick jag ta en bild på dem... :-D

Jag tror det är samma gäng som var här i påskas - denna gång hade de mage att klaga på mitt godis... dagens ungar är ganska bortskämda... :-P

Happy Halloween på er där ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0