Choklad & garn

Nu är hösten här och det är alltid kul att planera vad som ska stickas härnäst... På sidan www.stickamera.se händer det en hel del kul saker och jag har haft så kul när jag vart med på tidigare byten... Så självklart har jag anmält intrsse på höstens första byte - garn och choklad!

Jag skickade iväg mitt paket ner till Lund i förra veckan och när jag kom hem från Stockholm i går (söndag) låg mitt paket och väntade på mig...

Det innehöll två jättefina härvor turkosgrönt garn i silke/cashmere och var så ljuvligt mjukt och skönt... :-D

Tack så mycket Marika för både garn och choklad! Jag tror att jag har hittat ett lagom svårt spetsmönster till en fin sjal som jag ska förära det fina garnet! Tack igen - färgen och kvalitén var underbar! Jag har länge sneglat åt de här gosiga mjuka silkesblandningarna men har inte kommit mig för att köpa... 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0