Vilket datum är det idag?

Ofta är väggkalendrar så himla fula... med kattungar, sverigemotiv, bilar eller nåt annat fult på... Eller ja, bilderna kan ibland vara fina men det är sällan kalendern håller samma klass rakt igenom...

Helst skulle jag vilja ha en sån där liten plastkalender som min mormor hade när jag var barn... En ganska rund kula med ett blädderblock med siffror i som man "klicka" fram en ny siffra varje dag... Den hade mjuk 50-talsdesign och var ilsket orange och stod i fönstret på landet...

Nu hittade jag ett alternativ till den på Lagerhaus... lite större men den fyller ju sitt syfte... månaden får man hålla reda på och hur många dagar det är i just den månaden men vad har man annars knogarna till?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0