Min första vante

Är faktiskt ganska stolt över den här... har försökt sticka vantar förrut... Men det tog en ände med förskräckelse då tummen blev ett totalt miffo och jag bestämde mig för att klippa av den... och förstörde så hela vanten...

Gav mig nu på det igen - och har faktiskt avslutat vante 2 också... de blev inte riktigt likadana :-D Tummen blev lite konstig nu med men mina mindre strumpstickor är på vift så det fick bli som det blev...  
Stickar utan mönster och skriver inte ner vad jag stickat - men det får bli nästa mission...

Fick en bra idé om hur jag vill göra nästa par men det innefattar såklart flera färger - något jag inte är så duktig å tyvärr...


Dessa blev hur som helst helt okej och jag kommer använda dem så snart jag fäst alla trådar och fixat till dem :-D
Är sjukt nöjd med färgen som är är lite mindre gul än vad bilden visar! I love grönt!




I veckan väntar lite målning hemma hos min goda vän N på måndagen och inget symöte denna veckan... Ska dock hålla igång händerna med lite julklappar ändå tror jag!

Vad jobbar ni på för tillfället?




Kommentarer
Postat av: Ulrica

Tycker den ser helt oki ut! =o)



Ville bara meddela dig att ditt te och garnpaket är på väg till dig.



Ulrica =o)

2009-11-04 @ 23:10:24
URL: http://smyckasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0