Sista hemlispaketet ska skickas...

Sambon har fyllt år i helgen och jag har jagat de perfekta presenterna till honom såklart! Lyckades med att hitta en totalt otippad present som han (och jag!) gärna ville ha! Sånna är roliga och mycket uppskattade...



Nu efter helgen ska jag få till mitt sista hemlispaket som ska skickar norröver... Min hemliga vän gillar lila och jag fann ett tyg som hon kanske skulle kunna gillas av henne... Jag tråcklade ihop en väska till henne som en extra gåva - stor nog att rymma en A4-pärm om man vill... 

Hoppas hon kommer tycka om den!

  

Kommentarer
Postat av: AnnBritt

Hej och Tack så jättemycket för hemlispaket nr 3 ! Du prickade helt rätt ang. färgen på tyget och väskan har redan varit på en resa till Kattilakoski restaurang som en kompis och jag ska driva nu i sommar. Har ni vägarna förbi Tornedalen i sommar så är ni välkommna !

2009-05-22 @ 17:05:44
URL: http://bibbistickar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej och Tack så jättemycket för hemlispaket nr 3 ! Du prickade helt rätt ang. färgen på tyget och väskan har redan varit på en resa till Kattilakoski restaurang som en kompis och jag ska driva nu i sommar. Har ni vägarna förbi Tornedalen i sommar så är ni välkommna !

2009-05-22 @ 17:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0