Sista hemlispaketet har kommit!

Jag har inte hunnit med att blogga om mitt sista hemlispaket ännu i veckan... Men en dag när jag tämde brevlådan när jag kom hem låg ett grönt stort kuvert där...
Mitt sista hemlispaket! Det innehöll två mjuka nystan rosamelerat mohairgarn och två lyktor med orange glacerad insida... Tyvärr hade den ena gått sönder i posthanteringen men den hela har fått ta plats i vårt fönster i vardagsrummet där vi har just orange och rött som accentfärger...



Tack så mycket Åsa för alla fina paket jag fått! Jag kommer sakna att oväntat få roliga paket och det härliga i att få knåpa ihop paket till en mottagare man inte känner. Det tycker jag är halva nöjet och minst lika kul som att få!

Jag har anmält mig till "grisen i säcken" som går ut på att skicka restgarner till en annan person... Restgarner har jag gott om så det var inget problem för mig att skrapa ihop lite olika nystan. Det svåra var att välja bort vilka jag kunde skiljas ifrån... :-D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0