Klänningarna skuttar omkring...

Dottern till J som fick klänningarna av mig för några veckor sen har fått agera modell och jag tror minsann hon har lite att växa i! Men jag måste säga att jag med stolthet lägger upp dessa bilder på den ljuvliga ungen med min ena klänning på sig... De är verkligen söta ihop! De var otroligt enkla att sy och roliga också - så det blir kanske fler sånna framöver - det finns ju några småtjejer i bekantskapskretsen och några bebisar bakas just nu så man vet aldrig vad det blir... :-D Lillasyster i gräset där bakom får ju växa i dem som storsyrran kommer växa ur framöver!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Hej och tack än en gång för de superfina klänningarna! Isolde passar som sagt hur bra som helst i dina fina kreationer och det är med stolthet vi visar upp henne i dem!

Stora kramar från oss fyra!

2009-05-31 @ 20:41:24
URL: http://www.isoldes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0