Säkra vårtecken!

Idag har jag tapetserat i butiken där jag jobbar, vi fick en ny kollektion med härliga tapeter i går som heter Garden från Boråstapeter... Det blev så himla snyggt att få upp lite nytt i butiken nu när man är så himla trött på vinter, mörker och kyla...

Dessutom har solen skinit hela dagen och temperaturen har visst vart uppe och nosat på en 7-8 grader! Och i solens sista strålar för dagen var jag tvungen att ta en bild i vår rabatt - där snödropparna stod så vita!
Sambon sa just häromdagen att 'nu är det vår' - men jag har inte känt att det "luktat vår" ännu - men i morse tyckte jag mig allt känna det... Det är helt säkert vår i luften!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0