Nån slags krage...

Jag har ägnat ganska mycket tid åt att hitta nya roliga stickprojekt på nätet och på några ställen har jag sett nån slags halsduk/krage/fuskpolo som man trär över huvudet.  Den stickas som en kort halsduk och sys ihop lite assymetriskt...

Den här kragen har jag tänkt ska funka bra med vårens lite tunnare jacka. Färgerna är mer röda än orangea i verkligheten - men ville inte bli bra på bild...
Och jo, jag är glad :-D Men det visar jag visst inte på bild...



Sambon fick ta hem en pärm från jobbet för att jag ska kunna förvara mina stickbeskrivningar i - det finns flera spännande utmaningar att ta tag i. Men nu har jag bestämt mig för att försöka ta tag i lite andra saker som ligger och väntar... Som den där soffkudden som ska sys... och pallen som ska målas... Jo jag har startat på den idag... :-D

Nu väntar sängen och min nya bok som jag precis börjat på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0