Måndag igen...

Så har ännu en helg passerat. Jag jobbade i lördags och då fick solen mig på gott humör och jag planterade lite gula penseér och härlig murgröna i krukor som ska välkomna våra kunder. Jag blev jättesugen på att köpa blommor hem till vår trappa också - men det får vänta tills på torsdag.

På jobbet idag har jag skurat utvändigt på vår fasad. Det går ju inte att ha en fräsch, säljande butik med det senaste inom färg, tapet och golv och fasaden ser skitig och ful ut...  

jag har också hittat en riktigt rolig, inspirerande och mysig sida om tyger, stickning och pyssel - fast den är på engelska -
the purl bee...

Idag har vi unnat oss lite måndagslyx  - efter maten gjorde min egen 'barista' lite gott kaffe och så serverades det jordgubbar och banan med grädde på toppen! ~Smaskens~


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag ska också gifta mig och alla dessa bröllopssidor gör att jag kräks galla, ah M2B my ass ;-D Jag säger nog samma som du,må väl

2009-03-26 @ 18:22:21
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0