Hemlispaket!

Igår när jag kom hem så låg det ett paket i lådan... och jag såg att avsändaren var min hemlis... så jag försökte slita upp paketet men det var väldigt väl packat!

När jag väl fick upp det blev jag JÄTTEGLAD! Ett jättefint brunmelerat nystan av den mjukaste chilenska ullen... En uppsättning tjusiga, härligt mjuka strumpstickor! Två stycken spännande ansiktsmasker och lite god mörk choklad. Och ett härligt Luleåthé! Tack så himla mycket!!! Jag blev verkligen glad!

Jag älskar att köpa thé när jag reser nånstans - men dessvärre hann jag inte in i en enda butik när jag var uppe i Luleå så det här passade så fint, så fint! Tack!

Jag är så himla sugen på att sticka ett par mjuka muddar/pulsvärmare av det nya garnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0