Vimplar

Någonstans på en blogg så läste jag om någon som sytt söta vimplar med brudparets namn och texten "just married" på vilket lät som en kul och snygg detalj till vårt bröllop...

Eftersom vi ska åka båt och festen kommer hållas i en lokal som ligger vid vatten så var det givet att jag skulle pyssla ihop den här tjusiga vimpeln som jag såg för mina ögon!

Men att sitta och klippa och sy massa bokstäver kändes rätt så tidsödande och omständigt...
Däremot kan man säkerligen göra snygga bokstäver i papper och klippa och antingen nåla/häfta fast eller sy fast lite lätt - så kan man ta av dem och använda vimpeln igen?!

Har klippt ut alla trekanterna som ska sys och träs upp på en stadig lina...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0