Sambon kan han...

Det är ju faktiskt inte bara jag som grejar här hemma... Men min sambo är mer intresserad av att diska, dammsuga, damma och städa i allmänhet... Vilket är väldigt bra för mig - för jag är inte så road av det!
Tvätta och laga mat är okej...

Men medans jag grejade i sovrummet (som dessvärre inte blev så bra) för några helger sen så tog sambon tag i ett projekt som väntat länge. Vi hade ett gammalt laminerat skrivbord från IKEA som han bar ner till källaren och målade svart.

Tanken var att måla röda ränder på det men det verkade svårt och komplicerat  - så då valde vi prickar istället. 
Men måla var för svårt... Det täckte dåligt och blev för tjockt och klumpigt... Så sambon löste det med "kontaktpapper" i två röda toner... 



Jag tycker det blev supersnyggt... :-D  Tack för din insats på bloggen Älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0