Kameralös

Dagarna sedan midsommar har vart trista - jag glömde min kamera hos min vän E och har inte haft möjlighet att hämta den än...
Sen glömde E den när hon var och lunchade hos mig häromdagen...

Så kan det gå och det är nog bara meningen att jag ska ta en paus från bloggen och uppdatera mig på andra saker...
Som att rensa ibland papper och kvitton osv hemma... sökte pinkoden till mobilen nämligen men visste inte ens var jag skulle börja leta... :-D
Eller som att skriva rent min "to-do-list" för bröllopet. Det börjar dra ihop sig och jag måste pränta ner allt som ska fixas och göras och slutföras...
Eller som att köpa nya blommor och plantera om de som finns kvar hemma...
Eller rensa lite i frysen och sen åka och storhandla...
Eller som att skruva upp sängbelysnignen i sovrummet sen vi gjorde om där...
Eller som att köpa en duk och göra den där tavlan jag funderade på till sovrummet...

Ja,  ni fattar - det finns en hel drös med projekt som ska tas tag i...

Just nu stickar jag bara på min brudsjal och pysslar väldigt lite överlag...
Men i helgen ska jag och M ta ett race med bröllopspyssel har vi bestämt...

Ha det fint så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0