We have a winner!

Så var det dags att presentera vinnaren av den gröna väskan som jag lottat ut här på årsdagen av min bloggs första inlägg...

Jag skrev alla namnen på röda lappar och blandade väl - maken fick dra vinnaren...
och det blev...

*trumvirvel*

Pernilla!

Jag kommer maila dig under dagen så får du ge mig din adress så ska jag posta väskan till dig så snart jag hinner!

Det här var lite kul så jag kommer absolut har fler utlottningar och tävlingar framöver!

Håll utkik - det kanske blir saker över när årets julklappsproduktion är över...



*suddig bild men färgerna stämmer ganska bra... :-D*

Kommentarer
Postat av: Jenni

Men lyllos hon som vann!

Den är ju sååå fin!



Kram

2009-12-16 @ 10:29:40
URL: http://jenniahlgren.blogspot.com
Postat av: Ulle

Ja, verkligen en lycklig vinnare! som tur är har jag fått ett par fina handledsvärmare, så jag känner mig som en vinnare också :-) Kram

2009-12-18 @ 09:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0