Några av klapparna...

Eftersom vi reser till Thailand för att fira min och mina systrars pappas födelsedag i februari så tänkte jag att alla som reser med oss skulle få en likadan julklapp:

En sovmask för en lite trevliga flygresa och en bagagetag till väskan - så nedan kommer lite bilder på dem:






Dessa paket fick alla öppna samtidigt på julafton - jag hade så gärna velat vara en fluga på väggen där och då eftersom jag och maken firar med hans föräldrar norr om Sundsvall...
Men vad jag hört uppskattades de och det var synd att vi inte alla åker med samma plan!







Här ovan några bilder på klappar som redan nått sina mottagare... Svägerskan blev verförtjust i de ulliga muddarna och tydligen blev de poppis även hos en av hennes hundar som tagit dem och lagt dem i sin bädd under natten mot juldagen.
Korgen med god mat och goda ostar tog vi med till pappa några dagar innan jul... Det är en bra gåva till dem som redan har allt. Man kan skaffa godsaker som kanske är lite ovanliga eller utgår från ett tema...

Hoppas ni ätit massa gott, druckit massa gott och fått mängder med fina klappar och njutit av ledighet och den vackra snön...

Allt detta har jag nämligen fått och nu väntar en snöig promenad ner till centrum.
God fortsättning på er! 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Så duktig du är! Verkligen superkreativ. Önskar jag hade lite mer av din talang...



Hoppas ni har det mysigt i norr. Hälsa alla och stor kram till dig och maken!

2009-12-26 @ 12:52:45
URL: http://jenniahlgren.blogspot.com
Postat av: marie

Jo, visst blev det många glada skratt när vi öppnade alla våra likadana paket samtidigt enligt instruktionerna.:))

Nu har vi en hel hög med "överblivna" klappar som ivrigt väntar på att få öppnas.

Kom hem snart! Längtar!

2009-12-26 @ 14:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0